Dla kogo jest Audyt Klienta:

Usługę Audyt Klienta przygotowaliśmy dla właścicieli lokali gastronomicznych różnego rodzaju, którzy zauważyli brak wzrostu przychodów lub ich spadek i potrzebują dokładnej analizy oraz raportu, w którym otrzymają odpowiedź, jakie są przyczyny tej sytuacji. Są świadomi, że tych przyczyn z pewnością jest kilka i wiedzą, że działanie zapobiegające dalszym spadkom przychodów jest potrzebne w możliwie jak najszybszym i najkrótszym czasie.

Chcą uniknąć chociażby takiej sytuacji, z jaką spotykają się lokale biorące udział w emitowanym w TVN programie Kuchenne Rewolucje, czy amerykańskim odpowiedniku Kitchen Nightmares.

Skontaktuj się aby poznać szczegóły! Pobierz przykładowy raport!

Sprawdź, czy Twój lokal potrzebuje Audytu Klienta:

Odpowiedz na poniższe pytania. Czy borykasz się z poniższymi problemami:

  • zauważyłem spadek klientów w moim lokalu,
  • zauważyłem spadek dochodów w budżecie lokalu,
  • mimo braku dużej konkurencji, w moim lokalu nie pojawiają się goście,
  • sporo innych lokali w mojej okolicy, ma więcej gości, niż ja,
  • nie mogę kontrolować tego, co dzieje się w lokalu przez cały czas,
  • potrzebuję konkretnej listy zmian, jakie mam dokonać w lokalu.
  • Chcąc uniknąć chociażby takiej sytuacji, z jaką spotykają się lokale biorące udział w emitowanym w TVN programie Kuchenne Rewolucje, czy amerykańskim odpowiedniku Kitchen Nightmares skorzystaj już dziś z usługi Audyt Klieta.

    Skontaktuj się aby poznać szczegóły! Zamów przykładowy raport za darmo!

    Jak wygląda Audyt Klienta:

    Usługa Audyt Klienta to pełna analiza obsługi, pracowników, serwowanych dań oraz problemów, z jakimi spotyka się lokal. Audyt Klienta składa się z trzech etapów, które zajmują dwa dni.

    Etap 1: Przed wizytą w lokalu.
    Reklama: od źródeł promocji, po zamówienie stolika.

    Etap 2: Wizyta w lokalu.
    Klient: obsługa gości w różnych porach otwarcia lokalu.

    Etap 3: Spotkanie ze zleceniodawcą.
    Raport: pełna lista problemów oraz koniecznych zmian.

    Usługa Audyt Klienta jest usługą przygotowywaną w formie umowy między Zleceniodawcą, a Agencją Marketingową AFMedia. Analiza dotyczy pełnej informacji, począwszy od źródeł promocji lokalu, ich skuteczności, poprzez bieżącą obsługę Klienta, aż po rozmowę podsumowującą, podczas której przekazywany jest pełny raport Zleceniodawcy oraz odpowiadamy na wszyskie pytania dotyczące każdego z Etapów.

    Skontaktuj się aby poznać szczegóły! Pobierz przykładowy raport!

    Dlaczego warto wybrać nasze usługi

    9 lat działalności na rynku
    Nasza firma działa na rynku marketingu w gastronomii od 2005 roku. Przez ten okres udało się nam zdobyć ogromne doświadczenie oraz pomóc wielu restauratorom w osiągnięciu sukcesu.
    Szybkość działania
    W większości przypadków na przeprowadznie audytu w Państwa lokalu wystarczą
    jedynie 2 dni!
    Pełny raport otrzymasz od nas w już ciągu 72 godzin
    Świeże spojrzenie
    Przeprowadzenie audytu warto powierzyć niezależnej firmie, która zauważy problemy niewidoczne dla osoby przebywającej na codzień w lokalu
    Mówią o nas
    Bez audytu (który przygotowaliście) napewno nie dostrzegł bym gdzie tkwi problem.
    Mariusz Pluskota
    Restauracja Parkowa, Buk
    Serwis - to przede wszystkim mega profesjonalna Pani Anna oraz Pan Filip. Zawsze pomocni i konkretni. Ich wiedza i sposób przekazu pomógł myślę nie tylko mojej restauracji na lepszą promocję i zachęcenie potencjalnych Gości do odwiedzenia i zasmakowania naszych dań. Pragnę serdecznie podziękować za dotychczasową współpracę
    Beata Cebula
    Restauracja Kameralna