Recent News

Newsletter

[contact-form-7 404 "Not Found"]
 

15 skutecznych sposobów na zwiększenie przychodów z dostaw i posiłków z odbiorem osobistym w okresie pandemii

Strona Główna / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / 15 skutecznych sposobów na zwiększenie przychodów z dostaw i posiłków z odbiorem osobistym w okresie pandemii

Przed restauracjami trudny czas walki o zyski, a przede wszystkim o utrzymanie się na rynku. Co należy zrobić, by zamknięte dla gości lokale zarabiały na dostawach i odbiorze osobistym. Przed Wami 15 konkretnych podpowiedzi, które warto wdrożyć i wykorzystać w każdym momencie obowiązywania obostrzeń dla lokali gastronomicznych.

1. Weryfikacja rentowności pośredników w dostawach w porównaniu z wykonywaniem ich samodzielnie – dlaczego warto wykorzystać nie wykonującą obecnie pracy załogę?
2. Skrócenie menu do dostaw – obniżenie kosztów, zajętości kuchni, podniesienie jakości.
3. Bezpośrednia kontrola jakości dostaw i wykorzystanie trendów eco do jej podniesienia.
4. Uatrakcyjnienie oferty dla osób odbierających posiłek samodzielnie, by obniżyć koszty sprzedaży.
5. Niespodzianki/gratisy dla osób korzystających z dostaw i odbiorów osobistych.
6. Podniesienie jakości obsługi telefonicznej – zindywidualizowanie dostaw (urodziny, okazja – reakcja).
7. Prezentacja załogi i wdzięczność, jako sposób na pogłębienie relacji z klientami (zdjęcie załogi, indywidualny nr telefonu do właściciela, notatka odręczna z podziekowaniem).
8. Komunikacja oferty dostaw i odbiorów osobistych w social mediach – promocja postów, relacje.
9. Live cooking, jako sposób na przyciągnięcie uwagi w social mediach.
10. Wykorzystanie baz mailingowych, telefonicznych zebranych dotychczas/tworzenie nowych – systemy reagujące np. na urodziny gości, ew. na ich sposób zamówień dotychczas.
11. Powrót do kolportażu ulotek.
12. Systemy zniżkowe/programy lojalnościowe.
13. Konkursy podnoszące zainteresowanie ofertą restauracji w social mediach.
14. Catering świąteczny – „dostarcz” wigilię do firm i biur w pełni.
15. Ciągła walka o gościa i pozytywne nastawienie.

No Comments
Post a Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.