Recent News

Newsletter

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

 
Home / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / Marketing – czas start!

Drodzy Restauratorzy,

Zdaję sobie sprawę, jak ciężko jest w obecnej sytuacji prowadzić biznes restauracyjny. Nie mniej jednak i ten i każdy inny biznes wymagają poważnych i konkretnych ruchów, a nie narzekania! Dlatego właśnie dziś usłyszycie ode mnie bardzo konkretne słowa – zaczynamy promować restauracje! Tu i teraz! Nie za jakiś czas, jak „będzie lepiej”. Nie „jak się odbijemy”. TERAZ!

Poprawna kampania promocyjna w obecnych czasach to Wasze być, albo nie być na rynku! Czy zdajecie sobie sprawę, że walczycie o 1/2 gości, a obok konkurencja jest w dokładnie takiej samej sytuacji i wszyscy chcecie zarobić?! Czy wiecie, że dostawami musicie nadrobić braki w przychodach? Czy macie świadomość, że już teraz musicie „sprzedawać” swoje usługi na wrzesień, czy październik, by mieć pewność, że wrócicie do płynności finasnowej?

Bez marketingu tego nie zrealizujecie! [Zamiast kropki świadomie stawiam wykrzyknik]

Dobry plan promocyjny i nakłady finansowe, które wielu z Was otrzymało w ramach tarczy antykryzysowej, to jedyne i słuszne rozwiązanie problemów z niską frekwencją gości i niezadowalającymi zarobkami.

Czego zatem od Was oczekuję?

Aktywności w mediach społecznościowych (również płatnych promocji!), artykułów publikowanych w przewodnikach po restauracjach (także tych sponsorowanych), planu promocji dla gości odwiedzających obecnie i przyszłościowo restaurację, specjalnych kampanii związanych z dostawami posiłków – całego planu marketingowego, który wbrew obawom da się wdrożyć płynnie i sprawnie.

Ja już działam w tej sprawie, bo pomysłów do zachęcenia gości jest naprawdę sporo i nie ma na co czekać. Gotowi do wyścigu po nich? 3… 2… 1…. START!

No Comments
Post a Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.