Recent News

Newsletter

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

 
Home / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / Oto trzy zdania, które nigdy nie powinny paść z ust managera, ani właściciela restauracji

Cześć, mam dzisiaj dla Was trzy zdania, które nigdy nie powinny paść z ust managera, ani właściciela restauracji.

Łap link do filmu na YouTube TUTAJ lub czytaj poniżej:

Po pierwsze: nie potrzebuje promować mojej restauracji. Moi drodzy, nie ma opcji, by goście przychodzili do Was sami, bez wiedzy o Was, bez informacji w sieci, bez konkretnych działań, bez konkretnych rozwiązań. Nawet jeśli po otwarciu przychodzą znajomi i ich znajomi, to zaraz ta klientela zacznie się wykruszać, ponieważ w Waszym interesie koniecznie jest podnoszenie sprzedaży praktycznie non stop. Stąd też promocja i marketing są rzeczą niezbędną w dzisiejszych czasach. Zresztą dobrze wiecie, że ja podaję przykład wprowadzenia na rynek nowego jogurtu – czy byłoby to takie łatwe, patrząc na to, ile jest takich produktów na rynku?

Po drugie – nigdy nie pytajcie, czy jakaś reklama, czy promocja jest za darmo. Będzie bolało to, co teraz powiem, ale za darmo, to boli gardło. Nie ma opcji, byście zrobili jakiekolwiek efektywne działanie związane z promowaniem restauracji w sposób bezpłatny. Nawet Facebook, czy Instagram, obcinając zasięgi, prosi Was o jedno – dajcie mi pieniądze, byście zobaczyli, jak efektywnie promować się i faktycznie docierać do nowych gości.

 

No i trzecia rzecz – nie interesują mnie żadne szkolenia, nie interesują mnie żadne spotkania branżowe, wiem wszystko, jest tak, jak jest i nie potrzebuję się rozwijać. Jeśli jesteś managerem lub właścicielem restauracji jedna i najlepsza rzecz, w jaką możesz zainwestować, to są właśnie szkolenia. Szkolenia dla siebie i szkolenia dla swojej załogi. Stąd prośba, byście pomyśleli, jak nauczyć się czegoś nowego. To może być kwestia nowych technik sprzedaży, to może być też kwestia promocji restauracji w sieci, może też być to promocja restauracji poza siecią, w bardziej “normalny”, ale nietypowy sposób.

Po co mi TikTok? To też jest ciekawostka – tutaj dodam od siebie, że bardzo często słyszę, jak mi TikTok jest niepotrzebny, to od razu podpowiem jedną rzecz. Kiedy wchodził na rynek Facebook (mam już okazję bardzo długo z Wami współpracować) mówiliście “Po co mi Facebook? Mam przecież stronę internetową!”. Teraz, kiedy mamy dość efektywne narzędzie i póki co jeszcze w miarę możliwości nie za drogie, to Wy świadomie zostajecie przy tym, które gdzieś ucieka na bok, gdzieś zostaje w tyle, nawet zresztą według statystyk i zainteresowań, i mówicie – po co mi to, mam Facebooka?!

Zatem pamiętajcie, inwestycja w siebie, w postaci szkoleń, ale też w swoją załogę, w formie nagród za fantastyczną pracę, to doskonały sposób, aby Wasza restauracja, a przede wszystkim Wasz biznes rozwijał się i zarabiał coraz więcej.

Ja serdecznie zapraszam Was na moje szkolenie online, które trwa aż 5 godzin! Dlatego, że podczas tych pięciu godzin staram się Wam przekazać ponad 70 konkretnych rozwiązań jak podnosić sprzedaż w restauracji! Jeśli chcecie wiedzieć więcej, koniecznie zapiszcie się – link znajdziecie poniżej i w moich social mediach, a ja podrzucę Wam parę informacji.

Zachęcam do subskrybowania mojego kanału, dlatego, że więcej tipów będzie pojawiało się teraz sukcesywnie, ponieważ mam ochotę przygotować dla Was trochę informacji i zainspirować Was do aktywnych działań. W szczególności, że zaraz będzie kolejna zmiana na rynku gastronomicznym, zobaczycie!

Trzymajcie się, Ania Dębska – Merytorycznie o Restauracjach. Widzimy się online, ale też mam nadzieję, że na żywo, podczas różnych spotkań branżowych oraz szkoleń, które prowadzę. Dobrego dnia.

No Comments
Post a Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.