Recent News

Newsletter

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

 
Home / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / Restauratorze – reaguj na zmiany!

Wielu restauratorów cieszy się obecnie ze wzmożonego ruchu w swoim lokalu i korzysta zarówno z turystów odwiedzających jego okolice, jak i z mieszkańców chcących cieszyć się latem. Są jednak tacy, którzy zauważają spadek zarówno ilości gości w lokalu, jak i przychodów. Niestety czekają. Na to, że będzie lepiej, na bliżej nieokreślony w czasie wzrost ilości gości, na zmianę – realnie na cud.

Absolutnie nie jest to sposób na poprawne funkcjonowanie każdego gastro biznesu. Letarg powoduje tylko przedłużanie oczekiwania na coś, co może nie nastąpić. Tylko rezygnacja z bierności może to zmienić. Co zatem należy zrobić?

Oto 10 kroków do sierpniowego wyrwania się z letargu każdego restauratora.

  1. Zweryfikuj dokładnie sytuację u konkurencji – o różnych porach, w różne dni, by mieć porównanie.
  2. Sprawdź, czy menu Twojej restauracji (może np. po podwyżkach cen) jest nadal atrakcyjne dla gości.
  3. Spędź czas w swoim lokalu, by zobaczyć, czy załoga funkcjonuje poprawnie, a pojawiający się goście są obsługiwani w sposób w pełni ich zadowalający.
  4. Uruchom do działań swoje social media – one służą nie tylko do komunikacji z gośćmi, ale przede wszystkim do podnoszenia sprzedaży usług w restauracji! Potrzebujesz pomocy – napisz do mnie, zajmę się tym, co konieczne w tym zakresie.
  5. Przygotuj specjalne propozycje dla swoich gości – happy hours, rabaty, zestawy, promocje.
  6. Wypozycjonuj lub wypromuj swoją restaurację pod hasłami związanymi z restauracjami w Twojej okolicy – możesz wykorzystać do tego zewnętrzną firmę lub portale, np. www.GdzieZjesc.info.
  7. Zapisz się na kurs z marketingu restauracji – ta wiedza przyda się każdemu, kto w realny sposób chce promować swój lokal i widzieć praktyczne korzyści. Więcej informacji o szkoleniach, które prowadzisz, znajdziesz na stronie www.afmedia.pl.
  8. Każdego dnia zrób co najmniej jedną nietypową rzecz, która zainteresuje odbiorców Twoich usług – degustacja, wieczór z muzyką na żywo, spotkanie z wyjątkowym gościem w Twoim ogrodzie, weekend z nietypowymi daniami/inną kuchnią, etc.
  9. Zainwestuj w doradztwo specjalisty – nic nie da się zrobić bez odpowiedniej wiedzy, a to, co zainwestujesz, szybko zwróci się w postaci zwiększonej ilości gości.
  10. Zaangażuj siebie i swoją załogę w 100%! Nie czekaj na to, aż “samo się zmieni”. Zacznij działać już dziś, by Twoja restauracja przynosiła oczekiwane zyski, bez konieczności przeczekiwania złego okresu.

Powodzenia! Jestem do Waszej dyspozycji!

No Comments
Post a Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.