Recent News

Newsletter

[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]
 
Strona Główna / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / Strona www restauracji – czy jeszcze jest potrzebna?

W dobie Facebooka i Instagrama ogrom restauracji rezygnuje z tworzenia strony internetowej swojego lokalu? Czy to słusznie? Oto 10 argumentów za tym, że warto jednak mieć własną stronę www oraz co powinna zawierać.

  1. Facebook i Instargram, to monopoliści – jeśli jutro zarządają 10 tysięcy złotych za publikację profilu restauracji, będzie trzeba się do nich dostosować.
  2. Chociaż zdjęcia i treści mogą się różnić – Facebook i Instagram to szablon, który odgórnie narzuca wygląd i sposób przekazu treści naszym gościom. Na przykład można tylko wyróżnić 1 post na Facebooku, czy też posłużyć się wyróżnionymi relacjami na Instargramie, ale oba te przekazy wymagają dostosowania się do propozycji FB i IG.
  3. Wizerunek restauracji dużo lepiej, czytelniej i atrakcyjniej można przygotować za pomocą strony www – tu w pełni wygląd zależy od profilu restauracji i tego, co chce przekazać swoim potencjalnym gościom.
  4. Koszt strony www oparten na wordpressie, to około 2500-3000 zł, a jej obecność ma wpływ nie tylko na wizerunek restauracji, ale i..
  5. Pozycjonowanie w Google, czyli pojawianie się pod wybranymi (dopasowanymi do oferty i profilu restauracji) hasłami w wyszukiwarce. Mając sam FB i IG nie macie wpływu na wyniki wyszukiwania, mając stronę www możecie je zmienić/podnieść.
  6. Należy pamiętać, że ogrom potencjalnych gości szuka restauracji również poza social mediami – przykładem jest miejsce, które organizuje wesela, a jego strona prezentuje wszelkie aspekty, a nawet różne pory roku organizacji przyjęć, w tym wirtualny spacer, który bardzo pomaga w wyborze miejsca. Dodatkowo restauracja posiadająca swoją historię może w czytelny sposób przedstawić na stronie www.
  7. Informacje dodatkowe publikowane na stronie www są szybciej dostępne, niż „uciekające” posty po kilku dniach, np. oferta cateringu wigilijnego, promocje.
  8. Często łatwiej jest poznać menu restauracji, gdy jest dostępne na stronie www – to też otwiera temat zamówień bezpośrednich w lokalu, bez pośredników.
  9. System rezerwacji dodany do strony www ułatwia wizytę w restauracji bez konieczności pisania wiadomości do lokalu, czy dzwonienia.
  10. Czytelny dojazd do restauracji, widoczny kontakt oraz galeria sprawiają, że w jednym miejscu są informacje o wszystkim, co potrzebne, bez konieczności scrollowania i doszukiwania się ich w social mediach.

Zdecydowanie warto rozważyć stworzenie strony internetowej restauracji, nad której wizerunkiem od początku do końca czuwa właściciel restauracji, sprawiając, że będzie ona spójna z całą wizją powstania tego miejsca. Masz pytania odnośnie nowej strony www restauracji? Napisz – nasza ekipa chętnie pomoże Ci w przygotowaniu jej tak, by była rzeczywiście atrakcyjną wizytówką Twojego miejsca.

No Comments
Post a Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.